تمبلتس فيلم عوكل HD



تمبلتس فيلم عوكل HD

(تمب-تمبلت -كومكس فيس بك)



اخوكي بياكل صحابو
جرى ايه يا مليجى ده خامس واد ع التربيزه
في ظرف 48 ساعه ..يا اما قول علي نفسك يارحمان يارحيم

 انا حي ياعالم يامعفنه
يعني اعطص في وشك اموتك


ساده ولا محشيه ادخل ادخل
دي انا حاجز ابلو
دخل درج المعالق
دي شروق دي قول عتمه زعبيب
 
كان يوم ايه يوم مرجعت ياعوكل كان يوم ايه ...دي كلام الناس العقلين
نحس من يومو
هو ال نحس بردو


حرامي


روح بوشك ال زي مضرب البيض دي

انت الاستاذ حمدي بتاع العمرة ؟ يا ستي متخلنيش اتغابى عليكي 
كانك متعرفنيش خالص









ومال يعني مسيح عل نفسك انا الجن انا الجن ..الجن الجن انت مطلعني من فنوس
بص نفس البوق المعفن بتاع كل يوم

يلا ادولا سلاح

ايه دي ياعم هو انا هحارب لوحدي ولا ايه
الحيوان ال بيتكلم

ناخذ من كل رجل قبيلا ...ادونا فرصه باه









يعبيط انا بحوشهملك زي اخوتهم ..ولا انت عايز تاخد البت شليطي موليطي
عشان انت ....مسرف...مسرف ولا مش مسرف 












تمبلتس فيلم عوكل HD تمبلتس فيلم عوكل HD بواسطة mohamed asal في سبتمبر 13, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.