تمبلتس فيلم ولاد رزق HD

تمبلتس فيلم ولاد رزق HD
تمب
شايف الناس ولاد الكلب .... لا ومسمينك شهد مراجيح 
سلامه ركبك ياعريس
البنت حنان بنت الحج حسين تخصني
عليا النعمه عايز بس انت انوي

منا خلصت هناك فرتكتهم هما الاتنين مبقوش نفعين تاني
برافو عليك خططت كويس و نفذت كويس فيلم....  انت مسالتش عليا ... نسيت تسال مين هو الشربيني



انت عايز تبطل عشان انت عندك حنون انا معنديش حنون


باشا انا كنت خرمان في سجاره فاخدت علبتك من علي المكتب اباه خلي شفيق يجلك وحده




شايف الشباك الاخضر دي
الحاجه لو مكنتش في الشنطه ..كنا هن.. انت ظابط باه وعارف
طب ليه


غشيم




 بقي يا بغل يابن البلغة


انا هعمل محضر يا رضا


الله 


زي ماتقول كده يا باشا فخدين في لباس
ربي شعرك بدل ما انتا عامل  فيها شبهي









ايه يجدعان هو انا ماكدونالدز
 













تمبلتس فيلم ولاد رزق HD تمبلتس فيلم ولاد رزق HD بواسطة mohamed asal في أغسطس 18, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.