تمبلتس فيلم صعيدي في الجامعة الأمريكية HD

تمبلتس فيلم صعيدي في الجامعة الأمريكية HD

تمب
يا خلف ابوك لو شافك كده هيقتلك ايه الظلم ده هو انا كل ما اعمل حاجه يقتلني !!


بس ايه الشياكه دى يعنى ؟ -والله العظيم كنت متوقع منك .. لعلمك دى اقل بدله عندى انا مرضتش اجيب بقيت البدل من البلد عشان الزملاء بس

العربيه دي بتاعتك ولا شغال عليها ؟ بتاعتي يا بيه عليها اقساط ؟ ايوة والله ادي دقني لو الاقساط دي اتدفعت
وبتموت ف الدور الثاني

لما كانت بتبصلي كنت انا كمان ببصلها يا ابن الايه يا حسين .. بقى لما كانت بتبصلك كنت بتبصلها ههه لا ياض وانت قلبك ميت

رئيس مراجيح مولد النبى سراج داهون ؟

وعرفت منين يا خلف ان الصندوق كان فيه 35 جنيييييه
بتوقع ياخي 

امشي يافاشل

بس ايه الكاجوال دة بس ..بص للبسك واتكلم يعنى

ولا اكمنه عبيط يعني ؟


 تقريبا مش هو ده الحال انا غلط في العنوان

انت عارف ياض يا جزمة انت انا مشكلتى اية مع البت دى ؟ -اية ياض ؟ -تلاقينى مع كل الناس فى الكلام ديك رومى برابنت واجى لحد عندها بطه بلدى

الاوبرا في حد ذاتها احساس .. بس انا جعان

زود زي ما انت عايز يابا
خلف !! انت بتكدب يا خلف طبعا مش في رحلة خليكي فريش هاهاها


بس ياعلي
يعني ابوك ربنا كرموا وبني البيت دا كله بخل علي العمود
مري جوي بس سقعه قوي قوي
















تمبلتس فيلم صعيدي في الجامعة الأمريكية HD تمبلتس فيلم صعيدي في الجامعة الأمريكية HD بواسطة mohamed asal في أغسطس 13, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.